حسم مثل حس "ارمیا" ست تو "بیوتن"!
یا مثل "صالح اعلا" توی "تابستان جان است"!
خدا جونم تا حالا...
اصلا بیخیال. تا حالا یکی مثل من انقدر درهم برهم دیدی؟
RSS